PEOPLE

Smart time registration
Digitale communicatie

MAAK MEDEWERKERS ONDERDEEL VAN HET PROCES

Met Smarticate halen je werknemers het beste uit hun werkdag. Hoe? Door altijd en overal toegang te hebben tot de juiste, actuele informatie via mobiele apparaten. Wat de taak ook is: iedere handeling wordt begeleid door de juiste informatie en documenten. Ook urenregistratie gaat eenvoudig en nauwkeurig via dezelfde mobiele apparaten, terwijl papier verdwijnt van de werkvloer.

 

NEEM CONTACT OP

SMART TIME REGISTRATION

  • Werkplek- of afdeling afhankelijk
  • Zowel directe als indirecte uren boeken
  • Voortgang gewerkte uren monitoren

Binnen Smarticate registreert iedere medewerker individueel zijn/haar gewerkte uren per dag of per activiteit. Het registreren van uren is omringt door intelligentie, zoals werkplek- of afdeling afhankelijk om foutieve boekingen zoveel mogelijk te voorkomen. Daarnaast kunnen zowel directe als indirecte (o.a. omsteltijden of onderhoud) uren geboekt worden, zodat ook alle werkzaamheden geregistreerd kunnen worden. Smarticate biedt ook functionaliteit die het mogelijk maakt om voortgang van gewerkte uren te monitoren en eventueel inzicht te geven in normuren per bewerking. Deze functionaliteit kan desgewenst aan of uit gezet worden.

DIGITALE COMMUNICATIE TUSSEN KANTOOR EN SHOPFLOOR

  • Office 365 integratie
  • Iedere medewerker communiceert middels eigen account
  • Orderinformatie + tekeningen bijvoegen
  • Foto’s en opmerkingen toevoegen

Smarticate heeft een voor gedefinieerd digitaal proces voor communicatie tussen kantoor en individuele medewerker. Iedere medewerker kan via zijn eigen emailaccount automatisch (d.m.v. Office365 integratie) een emailconversatie starten over de lopende bewerking, richting de verantwoordelijke van de order. Deze email wordt voorzien van alle noodzakelijke orderinformatie en tekening. Tegelijkertijd kunnen foto’s of opmerkingen toegevoegd om zaken te verduidelijken of te rapporteren.

MEER WETEN?

Vul je email adres in en ontvang meer informatie over Smarticate

Wat onze mensen doen met Smarticate? Orders verwerken, foto’s delen, meldingen lezen, tekeningen bekijken, machines besturen en de kwaliteitsregistratie. Maar bijvoorbeeld ook hun eten bestellen als ze ’s avonds werken. De app is een integraal onderdeel van onze organisatie geworden. Én van grote toegevoegde waarde!

LEES DE KLANTCASE

ANDERE FUNCTIONALITEITEN

Naast dat je medewerkers onderdeel van het proces kunt maken, bevat Smarticate meer functionaliteiten. Zo optimaliseer je processen met inzicht en overzicht en koppel en integreer je al je systemen. Doordat Smarticate specifiek is ontwikkeld voor de maakindustrie beantwoordt het aan alle branchespecifieke wensen en behoeften.