PROCESS

Real time inzicht
Track & trace van orders en materialen
In- en uitslaan van goederen

OPTIMALISEER PROCESSEN MET INZICHT EN OVERZICHT

Smarticate brengt jouw resource planning naar een hoger niveau door informatie tussen mensen, systemen en processen te stroomlijnen én te integreren in je ERP-systeem. Omdat je processen volledig digitaal zijn, kan alle beschikbare data continu worden gebruikt voor verdere optimalisatie. Bovendien heb je continu inzicht in voortgang en productiedata. Met die hoge mate van controle over je processen maximaliseer je de efficiency in de organisatie.

 

NEEM CONTACT OP

REAL-TIME INZICHT IN ALLE ORDERS EN BEWERKINGEN

  • Geen tijd meer kwijt zijn met wachten, zoeken of andere inefficiënties
  • Alle informatie rechtstreeks vanuit het ERP-systeem
  • Real-time monitoring van voortgang of knelpunten

Teamleider en/of medewerkers hebben op hun eigen tablet continu inzicht in zijn eigen lopende orders, toekomstige orders en opvolgende bewerkingen. Hierdoor wordt geen tijd verloren met wachten, zoeken of andere inefficiënties in het proces. Alle informatie komt rechtstreeks vanuit het ERP- of orderverwerkingssysteem en terugkoppeling gaat ook rechtstreeks terug. Hierdoor is real-time monitoring van voortgang of knelpunten mogelijk.

TRACK & TRACE VAN ORDERS EN MATERIALEN

  • Orders door de hele fabriek volgen
  • Flexibel in diverse opties voor ladingdragers
  • Zoek per locatie, of per order

Met Smarticate kunnen orders gevolgd worden door de hele fabriek. Dit gebeurt door een match tussen order (QR-code) en ladingdrager (QR-code). De opties voor ladingdragers zijn flexibel in te richten en onuitputtelijk. Hierdoor kunnen bijvoorbeeld pallets, dozen, kratten gevolgd worden en ook gecombineerde zendingen op één ladingdrager geregistreerd of verplaatst worden. Zoeken kan zowel per locatie of per order en ook grafisch wordt weergegeven waar een order of ladingdrager zich bevindt

IN- EN UITSLAAN VAN GOEDEREN

  • Real-time managen van alle logistieke bewegingen
  • verzending door middel van digitale pakbon
  • Verwerkingen volledig op basis van info vanuit het ERP-systeem

Alle logistieke bewegingen worden real-time gemanaged via Smarticate. Goederen worden digitaal binnen geboekt, uitbestedingen worden geregistreerd en verzendingen worden gedaan door middel van een digitale pakbon. Deze verwerkingen worden volledig gebaseerd op informatie vanuit ERP en dit geeft daardoor een real-time inzicht in status van ontvangsten en leveringen.

MEER WETEN?

Vul je email adres in en ontvang meer informatie over Smarticate

Wat onze mensen doen met Smarticate? Orders verwerken, foto’s delen, meldingen lezen, tekeningen bekijken, machines besturen en de kwaliteitsregistratie. Maar bijvoorbeeld ook hun eten bestellen als ze ’s avonds werken. De app is een integraal onderdeel van onze organisatie geworden. Én van grote toegevoegde waarde!

LEES DE KLANTCASE

ANDERE FUNCTIONALITEITEN

Naast dat je processen kunt optimaliseren met inzicht en overzicht, bevat Smarticate meer functionaliteiten. Zo kun je medewerkers echt onderdeel van het proces maken en koppel en integreer je al je systemen. Doordat Smarticate specifiek is ontwikkeld voor de maakindustrie beantwoordt het aan alle branchespecifieke wensen en behoeften.